Υπερκέρδη ΔΕΗ και ακριβό ρεύμα στη Βουλή από κυβερνητικούς βουλευτές – Ανάμεσά τους ο Γ. Βλάχος
Μια ασυνήθιστα εκτενής και ιδιαίτερα τεκμηριωμένη ερώτηση – επτά ολόκληρες σελίδες – κατέθεσαν στη Βουλή έντεκα βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, ζητώντας από τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρο Παπασταύρου να παρέμβει αποφασιστικά για τη μείωση του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας για νοικοκυριά και βιομηχανίες.
Περισσότερα …
























