Γ. Βλάχος προς κυβέρνηση στην Κ.Ο. της ΝΔ: Επανασύνδεση με την κοινωνία και λιγότερη αλαζονεία
Τη γλώσσα της βάσης της παράταξης επέλεξε να μιλήσει ο βουλευτής Ανατολικής Αττικής της Νέας Δημοκρατίας Γιώργος Βλάχος κατά τη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ την Πέμπτη, καταθέτοντας –σύμφωνα με πληροφορίες– μια εφόλης της ύλης παρέμβαση με σαφείς αιχμές αλλά και έντονο πολιτικό προβληματισμό για την πορεία της κυβέρνησης και του κόμματος.
Περισσότερα …
























