Δείτε τί εισιτήριο διαρκείας για ποια ομάδα αγόρασε ο δήμαρχος Μαρκοπούλου
Η παράδοση της πρώτης κάρτας διαρκείας, για τους εντός έδρας αγώνες, όλων των ομάδων του Αθλητικού Ομίλου Μαρκοπούλου, πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης, 26 Σεπτεμβρίου, στο δημαρχείο Μαρκοπούλου, από τον Πρόεδρο του ΑΟΜ, Πάρι Ευαγγελίου, στον δήμαρχο Σωτήρη Μεθενίτη.
Περισσότερα …
























