
Τη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη κατέκτησε ο Δημήτρης Παπαδημητρίου του Ναυτικού Ομίλου Βουλιαγμένης στον διασυλλογικό αγώνα Optimist που διοργάνωσε ο Ν.Ο.Ε. για σκάφη τύπου Optimist το Σαββατοκύριακο 21 και 22 Σεπτεμβρίου.
Ο νεαρός αθλητής άρχισε πολύ δυναμικά τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις έχοντας βάλει ως κύριο στόχο την πρόκρισή του στην Εθνική ομάδα για το 2014.
























