
Ο σύλλογος του Αγίου Νικολάου Παλλήνης έδωσε το «παρών» την Κυριακή στην αποκομιδή απορριμμάτων από την ομώνυμη συνοικία στη δράση που διοργάνωσαν από κοινού ο Δήμος Παλλήνης, ο τοπικός Εκπολιτιστιός Σύλλογος και ο ΣΚΑϊ.
Πολλά μέλη του ΔΣ αλλά και αθλητές της ομάδας μπάσκετ της ανατολικής Αττικής ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και συνέβαλαν με όλες τους τις δυνάμεις στον καθαρισμό της περιοχής.
























