
Η ομάδα Optimist του ΝΑΟ Βούλας διακρίθηκε στο Περιφερειακό Πρωτάθλημα της Αθήνας, το οποίο διεξήχθη με μεγάλη επιτυχία στους ΝΟΚ Βουλιαγμένης και ΝΑΟ Βάρης Βάρκιζας.
Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν δεκαπέντε ιστιοδρομίες, με πολύ καλές συνθήκες ανέμου σχεδόν όλες τις μέρες και έλαβαν μέρος συνολικά 190 αθλητές και αθλήτριες. Έντεκα αθλητές του ΝΑΟΒ από τους συνολικά δεκαπέντε που έλαβαν μέρος, πήραν την πρόκριση για το Πανελλήνιο, με τον Τέλη Αθανασόπουλο να καταλαμβάνει την πρώτη θέση και μάλιστα με μεγάλη βαθμολογική διαφορά από τον δεύτερο.
Ο Νικόλαος Γκιώνης κατετάγη πέμπτος και ο Νικόλαος Καραγιαννίδης δέκατος.
Στα κορίτσια, η Χρύσα Μαρίνου ήταν έβδομη, η Βικτωρία Σμυρνιούδη ενδέκατη, η Ναταλία Καλπάκα δωδέκατη και η Ελένη Λιόκη 38η.
Τέλος, στην κατηγορία Laser 4.7 προκρίθηκε η Αθηνά Τερζόγλου.
























