
Το αργυρό μετάλλιο κατέκτησε ο Δημήτρης Παπαδημητρίου του Ναυτικού Ομίλου Βουλιαγμένης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα για σκάφη τύπου Οptimist που διεξήχθη στο Πόρτο Ράφτη από τις 12 ως τις 16 Απριλίου.
Ο προπονητής του, Μάκης Νικολαΐδης τόνισε πως η πολύ σκληρή δουλειά των τελευταίων ετών, απέδωσε καρπούς καθώς ο αθλητής κατέκτησε άξια μια θέση στους τρεις καλύτερους ιστιοπλόους στην Ελλάδα.
Ως μέλος πλέον της Εθνικής ομάδας, ο Παπαδημητρίου απέκτησε το δικαίωμα να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην Αργεντινή τον ερχόμενο Οκτώβριο.
























