Υπίατρος Κων. Γκίνης: Ο πιο καλός ο μαθητής ήταν από τα Καλύβια!
Στην ιστορία της 40χρονης τουλάχιστον λειτουργίας του Ελληνικού Σχολείου (Σχολαρχείου) Κορωπίου μόνο τέσσερεις μαθητές πέτυχαν βαθμό άριστα, μεταξύ των εκατοντάδων μαθητών όλων των ετών.
Περισσότερα …
























