ΓΣ Κορωπίου: «Βάζει νερά το ελληνικό μπάσκετ»
Σκληρή ανακοίνωση κατά των διαιτητών και του κομισάριου που επέτρεψαν τη διεξαγωγή του αγώνα με τον ΑΟ Αγρινίου για τη Γ' Εθνική μπάσκετ, παρότι στο παρκέ υπήρχαν νερά, εξέδωσε ο ΓΣ Κορωπίου, τονίζοντας ότι η απόφασή τους είχε συνέπεια δύο παίκτες της ομάδας να τραυματιστούν σοβαρά και να διακομιστούν στο νοσοκομείο.
Περισσότερα …
























