Πήρε το ντέρμπι του Κορωπίου ο ΑΟΚ!
Ο ΑΟ Κορωπίου ήταν ο μεγάλος κερδισμένος στην 11η αγωνιστική της Α' ΕΠΣΑΝΑ καθώς επικράτησε 2-1 στο τοπικό ντέρμπι της συμπολίτισσας Δόξας και πλησίασε στον έναν βαθμό τον προπορευόμενο Ολυμπιακό Αγίου Στεφάνου.
Περισσότερα …
























