Το ευχαριστήριο μήνυμα του Α.Ο. Κορωπίου στο δήμαρχο
Ανακοίνωση εξέδωσε ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου Α.Ο. Κορωπίου, Δημήτρης Ορνάκης, μέσω της οποίας ευχαριστεί θερμά τον δήμαρχο Δημήτριο Κιούση και το Δημοτικό Συμβούλιο που προέβησαν στην υλοποίηση του έργου ανακατασκευής του χλοοτάπητα του γηπέδου Αντώνης Πρίφτης.
Περισσότερα …
























