
Χριστουγεννιάτικο τουρνουά βόλεϊ διοργανώνει ο ΓΣ Κερατέας το Σάββατο 21 Δεκεμβρίου, με ώρα έναρξης στις 9.15, στο Δημοτικό Κλειστό Γυμναστήριο «Ιωάννης Μέγγουλης».
Σε αυτό θα λάβουν μέρος οι σύλλογοι Α.Σ. Λαυρίου (45 παιδιά), Α.Σ. Παιανίας (60 παιδιά) και Γ.Σ. Κερατέας (80 παιδιά).
Το πρόγραμμα έχει καθοριστεί ως εξής:
9.30 - 10.30: αγώνες mini A-super mini (αθλήτριες με έτος γέν. 2005-2009)
10.30 - 11.30: αγώνες mini B (αθλήτριες με έτος γέν. 2003-2004)
11.30 - 12.30: αγώνες Παγκορασίδων Α – Β (αθλήτριες με έτος γέν. 2000-2002)
12.00: αγώνας Γυναικών (τμήμα αρχαρίων)
Στο γήπεδο θα υπάρχει μουσική, χριστουγεννιάτικο δένδρο με ζωγραφιές των αθλητριών και θα προσφερθούν κουραμπιέδες και μελομακάρονα φτιαγμένα από τους γονείς των παιδιών.
Στους συμμετέχοντες, τέλος, θα μοιραστούν αναμνηστικά χριστουγεννιάτικα δώρα.
























