
Δεν πρόκειται να παίξει ξανά φέτος ο Όλσι Ράμο στην Τριγλία Ραφήνας καθώς τραυματίστηκε σοβαρά στο παιχνίδι με τον ΠΑΟ Κρουσώνα.
Ο νεαρός άσος της ομάδας της ανατολικής Αττικής, που υπέστη ρήξη χιαστών, υποβλήθηκε την Τρίτη 25 Φεβρουαρίου σε χειρουργική επέμβαση και θα επανακάμψει στην ενεργό δράση μετά από έξι μήνες.
Η διοίκηση του συλλόγου, πάντως, στέκεται στο πλευρό του Ράμο και τους έστειλε τις πιο θερμές ευχές της για περαστικά και όσο το δυνατόν πιο γρήγορη επιστροφή στους αγωνιστικούς χώρους.
























