
Το Σάββατο 22 Μάρτιου, ο δήμος Νέας Ιωνίας σε συνεργασία με το ΣΕΓΑΣ-ΕΑΣ Ανατολικής Αττικής, διοργάνωσε την πρώτη φάση των διασυλλογικών αγώνων ΠΠΒ-ΠΚΒ, καθώς και την ημερίδα για μεγαλύτερες κατηγορίες, με συμμετοχή περισσότερων των 600 αθλητών.
Ο ΓΑΣ Παιανίας συμμετείχε με 20 παιδιά, τα όποια εκτός ότι αναμετρήθηκαν με αθλητές από περισσότερους των 25 συλλόγων από την Αττική, διακριθήκαν στα αγωνίσματά τους, κερδίζοντας μετάλλια όπως η Αξαρλή Ειρήνη στα 50μ, ο Αντωνίου Κώστας και ο Αντωνούδης Άγγελος στη σφαιροβολία και ο Αξαρλής Αλέξης στο άλμα εις μήκος.
























