
Ο Άρης Μουλάρης αποτελεί το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού Λαυρίου.
Η διοίκηση του συλλόγου της ανατολικής Αττικής ήρθε σε συμφωνία με τον 19χρονο αμυντικό, ο οποίος θα προσφέρει τις υπηρεσίες του στους «ερυθρόλευκους» κατά τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Πέρυσι ανήκε στον Άρη Βούλας, ενώ άρχισε την καριέρα του από τα τμήματα υποδομής του Πανιωνίου.
























