
Μεταγραφή νούμερο... 19 για τη Δόξα Κορωπίου, η οποία προχώρησε στην απόκτηση του Γιώργου Πάντου!
Ο 19χρονος αριστερός μπακ – χαφ, ο οποίος προέρχεται από τον ΑΟ Κορωπίου, συμφώνησε σε όλα με τη διοίκηση του συλλόγου της ανατολικής Αττικής και θα ενισχύσει την ομάδα κατά τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Ο παίκτης θεωρείται ιδιαίτερα ταλαντούχος και μάλιστα έχει κληθεί στην Εθνική Κ-19.
























