Ο Γιώργος Παπαϊωάννου είναι ο νέος προπονητής του Ολυμπιακού Λαυρίου καθώς συμφώνησε σε όλα με τη διοίκηση του συλλόγου της ανατολικής Αττικής και διαδέχεται στην τεχνική ηγεσία τον Πέτρο Μίχο.
Προηγούμενη ομάδα του ήταν η Δόξα Κορωπίου, από την οποία αποχώρησε.
Ο Παπαϊωάννου εργάστηκε στον Ολυμπιακό και πριν από δύο χρόνια.
Ο νέος τεχνικός θα έχει την ευκαιρία να πάρει... πρώτη γεύση από τους «ερυθρόλεκους» στο προγραμματισμένο για το Σάββατο 21 Δεκεμβρίου φιλικό παιχνίδι με αντίπαλο το Περιστέρι (3).
























