
To «παρών» στην τελετή λήξης του καλοκαιρινού καμπ του Κρόνου Γέρακα έδωσε ο Γιάννης Ιωαννίδης.
Ο άλλοτε προπονητής ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση των ανθρώπων του συλλόγου της ανατολικής Αττικής και παραβρέθηκε στην εκδήλωση. Μεταξύ άλλων, μίλησε με τα νεαρά παιδιά, τα οποία έλαβαν μέρος στο καμπ, και τους είπε ότι πρέπει να ασχολούνται με τον αθλητισμό γιατί θα έχουν πολλά οφέλη.
Στη συνέχεια, φωτογραφήθηκε με πολλά παιδιά καθώς και με τους ιθύνοντες του Κρόνου.
























