
Αν και όλα έδειχναν ότι οι πιθανότητες παραμονής του Αποστόλη Αλβανού στις τάξεις του Παλληνιακού ήταν λίγες, εντούτοις ο παίκτης θα συνεχίσει και του χρόνου την καριέρα του στην ομάδα της ανατολικής Αττικής.
Προσωπικοί λόγοι φαινόταν πως θα τον απομάκρυναν από την Παλλήνη όμως έπειτα από τη διευθέτηση ορισμένων ζητημάτων, παρέμεινε στους «κίτρινους».
Στο μεταξύ, σήμερα Δευτέρα θα πραγματοποιηθεί η πρώτη συγκέντρωση της ομάδας για τη νέα αγωνοστική περίοδο. Το ραντεβού έχει οριστεί στο γήπεδο της Παλλήνης στις 19.00 όπου ο προπονητής Σωκράτης Κιούρκος θα συναντήσει από κοντά τους ποδοσφαιριστές του συλλόγου.
























