
Νέο έμβλημα έχει εδώ και λίγες ημέρες ο ΓΣ Λαυρίου. Μετά από την τροποποίηση του καταστατικού του συλλόγου, ο «δαφνοστεφανωμένος», που αποτελούσε το σήμα εδώ και 23 χρόνια, αντικαταστήθηκε από την κουκουβάγια.
Σύμφωνα με τη διοίκηση, η κουκουβάγια αντιπροσώπευε τη μια όψη του πρώτου νομίσματος της Ελλάδας, το οποίο φτιάχτηκε με χαλκό και ασήμι από το Λαύριο. Οι ιθύνοντες της ομάδας υπογραμμίζουν πως με την κίνηση αυτή, τιμούν το παρελθόν και την ιστορία του τόπου τους.
























