
Στην Κύμη βρέθηκε η αποστολή της ομάδας μπάσκετ του Λαυρίου, όπου έδωσε δύο φιλικούς αγώνες με αντίπαλο τον ΓΣ Κύμης, πετυχαίνοντας ισάριθμες νίκες.
Η ομάδα του Χρήστου Σερέλη έδειξε για ακόμη μια φορά θετικό πρόσωπο. Από την πλευρά του, ο κόουτς μοίρασε τον χρόνο συμμετοχής σε όλους τους αθλητές, ενώ το ευχάριστο στη παρούσα φάση είναι ότι δεν υπάρχουν προβλήματα τραυματισμών και απουσίες.
Την Κυριακή 6 Οκτωβρίου, τέλος, οι παίκτες έχουν ρεπό.
























