
Έσμιξαν, πάλι, οι δρόμοι του Σπύρου Κερκύρα και της Δόξας Κορωπίου. Ο έμπειρος προπονητής ήρθε σε συμφωνία με τη διοίκηση του συλλόγου της ανατολικής Αττικής και αναλαμβάνει την τεχνική της ηγεσία.
Πλέον, σε συνεργασία με τους ιθύνοντες της ομάδας θα αρχίσει ο προγραμματισμός για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Στο μεταξύ, η νέα διοίκηση συγκροτήθηκε σε σώμα με πρόεδρο τον Δημήτρη Μαγγανά.
Τα υπόλοιπα πόστα ανέλαβαν: Πρώτος αντιπρόεδρος: Χρήστος Μανάσσης, δεύτερος αντιπρόεδρος: Χρήστος Γούλας, γενικός γραμματέας: Θανάσης Βουγιούκας, ταμίας Σοφιανός Προφής, γενικός αρχηγός: Νίκος Ξεφτεράκης, υπεύθυνος ακαδημιών: Θοδωρής Λεβαντέζος, έφορος: Αλέκος Αμπεντινάι, μέλη Τάκης Κερκύρας, Ευγένης Γκίκας, Παναγιώτης Κερατιώτης.
























