
Το Σαββατοκύρακο (1 και 2 Φεβρουαρίου) διεξήχθη ο διασυλλογικός αγώνας για σκάφη τύπου optimist ανοιχτά του Α.Ν.Ο.Γ. στη Γλυφάδα, διοργανωμένος από τον Αθλητικό Ναυτικό Όμιλο Γλυφάδας.
Ο Ιστιοπλοϊκός Όμιλος Πόρτο Ράφτη Δήμου Μαρκοπούλου έδωσε δυναμικά το «παρών» με τις αγωνιστικές ομάδες I και ΙΙ, κερδίζοντας πληθώρα διακρίσεων.
Στην κατηγορία παίδων - κορασίδων συμμετείχαν 50 αθλητές και σε αυτήν των αγοριών - κοριτσιών, 72.
Πραγματοποιήθηκαν έξι ιστιοδρομίες από κάθε στόλο σε αρκετά δύσκολες συνθήκες λόγω αλλαγών του ανέμου, και η διοργάνωση ολοκληρώθηκε με την απονομή κυπέλλων και μεταλλίων.
Οι διακρίθέντες αθλητές του ΙΟΠΟΡ:
Μαρίτα Αγγελοπούλου - χρυσό κύπελλο στα κορίτσια και πρώτο μετάλλιο στα κορίτσια του 2000,
Νάσια Καναβαράκου - ασημένιο κύπελλο στις κορασίδες,
Νικόλας Πανταζής - τρίτο μετάλλιο στα αγόρια του 2000
Κατερίνα Νικολάκη - πρώτο μετάλλιο στα κορίτσια του 2001
Δικαίος Κερκουλάς - δεύτερο μετάλλιο στα αγόρια του 2001
Φίλιππος Φελούς - πρώτο μετάλλιο στους παίδες του 2004
Άγγελος Πανταζής - τρίτο μετάλλιο στους παίδες του 2005
Οι συνοδοί προπονητές συνεχάρησαν όλους τους αθλητές για τις προσπάθειες που κατέβαλαν και συνεχίζουν τις πυρετώδεις προπονήσεις για την προετοιμασία τους για τα Περιφερειακά και το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.
























