
Αύριο, Τρίτη 16 Ιουλίου, αναμένεται να μπει στο προποντικό κέντρο «Απήλιον» στο Κορωπί, ο Παναθηναϊκός.
Οι «πράσινοι» αποχαιρετούν την Παιανία και... μετακομίζουν στις νέες εγκαταστάσεις τους. Ήδη έχουν μεταφερθεί τα τρόπαια από το μουσείο της Παιανίας, όπως και ο εξοπλισμός.
Την ίδια στιγμή, συνεχίζονται οι εργασίες στα δύο γήπεδα με χλοοτάπητα, στα αποδυτήρια και στα δωμάτια του κεντρικού κτηρίου, όπου θα στεγαστούν τα μέλη των τμημάτων υποδομής από την επαρχία.
Παράλληλα, ο Παναθηναϊκός προτίθεται να αναθέσει σε μηχανικό τις μελέτες για τη βελτίωση του προπονητικού κέντρου με σκοπό την αξιοποίηση και των 50 στρεμμάτων που έχει αποκτήσει δίπλα στο «Απήλιον».
























