Έτσι θα κλείνουμε ραντεβού για να κάνουμε το εμβόλιο κατά της covid-19
Σε λειτουργία τίθεται από το απόγευμα της Δευτέρας (11/1/2021) η πλατφόρμα των ραντεβού εμβολιασμού κατά της covid-19, καθώς από τις 20 Ιανουαρίου ξεκινά η δεύτερη φάση με τον εμβολιασμό πολιτών άνω των 85 ετών, σύμφωνα με την προτεραιοποίηση της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών.
Περισσότερα …
























