
Φωτιά εκδηλώθηκε λίγο μετά τις 5 το απόγευμα της Δευτέρας βόρεια της Αλθέας σε σημείο όπου πολύ κοντά υπάρχουν σπίτια.
Άμεσα κινητοποιήθηκαν τα οχήματα και το προσωπικό της Ομάδας Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Κρωπίας με επικεφαλής των αρμόδιο αντιδήμαρχο, Θοδωρή Γρίβα.
Επίσης σύντομα έσπευσαν στην περιοχή και δυνάμεις της Πυροσβεστικής ενώ ο δήμαρχος, Δημ. Κιούσης ενημέρωσε σχετικά το Κέντρο Πολιτικής Προστασίας και απογειώθηκαν δύο αεροσκάφη προκειμένου να συμβάλουν στον έλεγχο της πυρκαγιάς.
Οι έντασης 6 ίσως και 7 μποφόρ βόρειοι άνεμοι δεν βοηθούν στην κατάσβεση της φωτιάς ενώ αυτή κατευθύνεται προς τη θάλασσα όπου όμως η περιοχή είναι κατοικημένη.
Σύμφωνα με την πρώτη ανακοίνωση του Πυροσβεστικού Σώματος η φωτιά εκδηλώθηκε στη συμβολή των οδών Ελευθερίου Βενιζέλου και Πευκών στην Αγία Μαρίνα Κορωπίου ενώ κινητοποιήθηκαν 46 πυροσβέστες με δύο ομάδες πεζοπόρων τμημάτων, 14 οχήματα, το ΜΕΤΠΕ, 2 Α/Φ καθώς και εθελοντές πυροσβέστες.
Ώρα 17.35: Ξεκίνησαν να επιχειρούν τα δύο πυροσβεστικά αεροσκάφη που εκλήθησαν.
Ώρα 18.00: Η Τροχαία για προληπτικούς λόγους διέκοψε την κυκλοφορία επί της λεωφόρου Αθηνών - Σουνίου από το Ribas έως και τη λεωφόρο Καλυβίων.
Ώρα 18.30: Θετικά εξελίσσεται η προσπάθεια για οριοθέτηση της πυρκαγιάς όμως όπως επισημαίνουν οι πυροσβέστες θα συνεχίσουν οι από αέρος ρίψεις ώστε να τεθεί πλήρως υπό έλεγχο. Παράλληλα συνεχίζονται οι προσπάθειες και των ομάδων πυροσβεστών αλλά και των εθελοντών του δήμου.
Ώρα 18.33: Δεν υφίσταται, αυτή τη στιγμή κίνδυνος για τα σπίτια.
Ώρα 18.45: Όπως ανέφερε στο notioanatolika.gr ο δήμαρχος Κρωπίας, Δημήτρης Κιούσης, "το μεγάλο μέτωπο της φωτιάς έχει οριοθετηθεί με τη βοήθεια των συνεχών ρίψεων νερού από τα πυροσβεστικά αεροσκάφη ενώ πλέον καταβάλλονται προσπάθειες για να... μαζευτεί και ένα μικρότερο μέτωπο στα νοτιοδυτικά του λόφου το οποίο όμως δεν εμπνέει ανησυχία".

Δείτε παρακάτω φωτογραφία από την πυρκαγιά όπως ελήφθη από την Ομάδα Πυροπροστασίας του Δήμου Λαυρεωτικής στις 17.34:

Δείτε παρακάτω τα πρώτα βίντεο από την εξέλιξη της πυρκαγιάς:

Ακολουθήστε μας και στο twitter!
























