Ένα βήμα από την επίτευξη του στόχου της δημοτικής συγκοινωνίας βρίσκεται ο Δήμος Παιανίας (Φωτός)
Τη Δευτέρα και σε αναμονή της ανακοίνωσης του υπουργείου Εσωτερικών για τις νέες εντάξεις στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης», στην κεντρική πλατεία της Παιανίας ο δήμαρχος Ισίδωρος Μάδης είχε την ευκαιρία να δει τα ηλεκτρικά λεωφορεία γνωστής εταιρείας ενώ για τις επόμενες μέρες έχουν προγραμματιστεί αντίστοιχα ραντεβού.
Περισσότερα …
























