Πώς υποδέχτηκαν Μάρκου - Χριστόπουλος το Σύμφωνο για το ΚΕΛ Β. Μεσογείων
Με ανάμικτα συναισθήματα αλλά και έντονο προβληματισμό υποδέχθηκαν την υπογραφή, από τον Περιφερειάρχη Γιάννη Σγουρό και τον αναπληρωτή υπουργό ΥΠΕΚΑ Σταύρο Καλαφάτη, του συμφώνου συνεργασίας για τη διαχείριση αστικών λυμάτων της Ραφήνας, της Αρτέμιδας και των Σπάτων, οι δήμαρχοι των δύο περιοχών.
Περισσότερα …
























