Σε λειτουργία και το δεύτερο δημοτικό ιατρείο στο Κορωπί
Από την περασμένη Δευτέρα, 19 Αυγούστου, τέθηκε σε λειτουργία στο Κορωπί και το δεύτερο δημοτικό ιατρείο, το οποίο έχει αδειοδοτηθεί από τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών.Βρίσκεται στην πλατεία Ελευθερίας απέναντι από το δημαρχείο.
Περισσότερα …
























