Η... μισή «απολογία» του δημάρχου Σπάτων – Αρτέμιδας Δημ. Μάρκου για τη χωματερή – φωτιά δίπλα σε χώρο αναψυχής παιδιών!
Τις αλγεινές εντυπώσεις που έχουν προκληθεί στην κοινωνία των Σπάτων και της Αρτέμιδας από την πρωτοβουλία της δημοτικής αρχής να δημιουργήσει νέα παράνομη χωματερή και μάλιστα σε απόσταση αναπνοής από τον χώρο όπου εκατοντάδες παιδιά παίζουν σε καθημερινή βάση (σ.σ.: το συγκρότημα Μπλάνος), προσπάθησε να διασκεδάσει ο δήμαρχος Δημ. Μάρκου με ανάρτησή του στο προφίλ του στο facebook!
Περισσότερα …
























