Τέλος καλό όλα καλά με την περιπέτεια κορωνοϊού για τον δήμαρχο Σαρωνικού, Πέτρο Φιλίππου
Κανονικά επανέρχεται στα καθήκοντά του, από τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου, ο δήμαρχος Σαρωνικού, Πέτρος Φιλίππου αφού η πορεία της θεραπείας του από τον κορωνοϊό εξελίχτηκε ομαλά.
Περισσότερα …
























