Δυναμική πορεία των μαθητών του 2ου ΓΕΛ Πόρτο Ράφτη για τη δημοτική αδιαφορία στην ασφάλειά τους (Φωτός)
Το σύνολο των μαθητών του 2ου Λυκείου Πόρτο Ράφτη συμμετείχε στην πορεία που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης ως μίας ακόμη ένδειξη διαμαρτυρίας για την αδιαφορία της δημοτικής αρχής Μαρκοπούλου σε ό,τι αφορά την ασφάλεια παιδιών, εκπαιδευτικών και γονέων κατά την προσέλευση και αποχώρηση από το σχολείο.
Περισσότερα …
























