Έριξαν μπογιές και έγραψαν συνθήματα για “Μακεδονία Ελληνική” στα γραφεία της Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ του Κορωπίου!
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Νομαρχιακής Επιτροπής ΣΥΡΙΖΑ Ανατ.Αττικής, τα γραφεία της Ο.Μ. Κορωπίου δέχτηκαν την Κυριακή (σ.σ.: χωρίς να διευκρινίζεται σε ποιό χρονικό διάστημα σημειώθηκε το περιστατικό) επίθεση “από ομάδα τραμπούκων με σκοπό τον εκφοβισμό και την πόλωση”, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται.
Περισσότερα …
























