«Δεν είμαι ευχαριστημένη από τη ζωή μου» έγραψε η παλληνιώτισσα φοιτήτρια της Ιατρικής και αυτοκτόνησε!
Θρήνος στην Παλλήνη από την αυτοκτονία ενός 19χρονου, μόλις, κοριτσιού, φοιτήτριας της Ιατρικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και απόφοιτης Λυκείου της πόλης!
Περισσότερα …
























