Δυναμιτίζει το κλίμα στα Μεσόγεια η ΕΥΔΑΠ με τη μεταφορά των λυμάτων από Ανάβυσσο έως Αγ. Μαρίνα Κορωπίου, στη Χαμολιά!
Φωτιά στις σχέσεις των δήμων των Μεσογείων και συγκεκριμένα αυτών του Σαρωνικού, της Κρωπίας, της Παιανίας και του Μαρκοπούλου, βάζει η αποδοχή από τους δημάρχους Σαρωνικού. Γιώργο Σωφρόνη και Κρωπίας, Δημήτρη Κιούση, της πρότασης – μελέτης της ΕΥΔΑΠ για τα λύματα των κατοίκων της Αττικής Ριβιέρας, από την Ανάβυσσο έως την Αγ. Μαρίνα Κορωπίου!
Περισσότερα …
























