Κορωνοϊός: Με προσωπικό ασφαλείας από τη Δευτέρα Δημόσιο και ΟΤΑ! (Πώς θα λειτουργήσει το σύστημα)
Μία στις τρεις εβδομάδες θα εργάζονται οι δημόσιοι υπάλληλοι από τη Δευτέρα με βάση τα όσα ήδη γνωρίζουν και οι ίδιοι και τις σχετικές εντολές που έχουν δοθεί από την κυβέρνηση ώστε να ενταθεί η παραμονή των πολιτών στα σπίτια τους προκειμένου να αποφευχθεί ακόμη περισσότερο το ενδεχόμενο διάχυσης του κορωνοϊού αλλά και να προληφθεί το ενδεχόμενο πρόκλησης και νέων κρουσμάτων.
Περισσότερα …
























