Παραμένουν σε ομηρία ιδιοκτήτες σε Σαρωνίδα και Λαυρεωτική – Σταϊκούρας: Θα ρυθμίσουμε το θέμα άμεσα για όλη τη χώρα
Χωρίς άμεσο αποτέλεσμα ήταν τελικά η προσπάθεια του βουλευτή Ανατ. Αττικής της Νέας Δημοκρατίας, Γιώργου Βλάχου για να πάψει η ιδιότυπη, όπως τη χαρακτήρισε, ομηρία των ιδιοκτητών ακινήτων σε Σαρωνίδα και περιοχές του Δήμου Λαυρεωτικής οι οποίοι θα συνεχίσουν, τουλάχιστον για ένα χρονικό διάστημα, να αγωνιούν για τις απαιτήσεις του ελληνικού δημοσίου στις περιουσίες τους.
Περισσότερα …
























