Εκσυγχρονίζονται 11 Κέντρα Υγείας της Ανατ. Αττικής μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης (Συνέντευξη Β. Οικονόμου)
Μια σημαντική εξέλιξη που βάζει τέλος σε όσα έχουν καταλογιστεί στην κυβέρνηση για αδιαφορία απέναντι στις υποδομές και στον τεχνολογικό εξοπλισμό των Κέντρων Υγείας της Ανατολικής Αττικής, αποκάλυψε με ανακοίνωσή του ο βουλευτής ΝΔ της συγκεκριμένης εκλογικής περιφέρειας, Βασίλης Οικονόμου.
Περισσότερα …
























