
Εντοπίστηκε λίγο πριν από τις 9 το πρωί της Κυριακής η 10χρονη της οποίας την εξαφάνιση είχαν δηλώσει το απόγευμα του Σαββάτου οι γονείς της στις Αχαρνές!
Η μικρή επέστρεψε στην αγκαλιά της μητέρας της και όπως είπε είναι καλά.
Το κορίτσι βρέθηκε σε ένα σπίτι στην περιοχή. Η επιστροφή του μικρού κοριτσιού στην οικογένειά της καταγράφηκε σε ζωντανή τηλεοπτική σύνδεση από την πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1.
"Το παιδί ήταν σε ένα σπίτι και πάμε στην Ασφάλεια τώρα" δήλωσε ο πατέρας του.
"Μου είπε ότι την έβαφε μια γυναίκα σε ένα σπίτι" ανέφερε η μητέρα της Ιωάννας.
Η θεία του παιδιού ανέφερε ότι είχε πάει μαζί με άλλα πιτσιρίκια σε αυτό το σπίτι και δεν είχαν το τηλέφωνο για να ειδοποιήσουν τους γονείς της.
Σημειώνεται ότι η κινητοποίηση των αρχών ήταν άμεση με το Χαμόγελο του Παιδιού να εκδίδει amber alert.
























