
Στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τους θα δέχονται πλέον γονείς και κηδεμόνες τη βαθμολογία των μαθητών και των μαθητριών, αφού πλέον δίνεται η δυνατότητα αυτή μέσω του συστήματος «myschool».
Όπως ενημέρωσε σχετικά το υπουργείο Παιδείας, η δυνατότητα αποστολής των βαθμολογιών μέσω mail έγινε δυνατή μέσω της ενεργοποίησης της λειτουργικότητας αυτοματοποιημένης μαζικής αποστολής βαθμών στους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και των μαθητριών.
Έτσι, πλέον, οι βαθμολογίες θα πηγαίνουν ηλεκτρονικά στους γονείς και τους κηδεμόνες.
























