
Με Κοινή Υπουργική Απόφαση που αναμένεται να δημοσιευθεί το Σάββατο, αποφασίζεται η παράταση της απαγόρευσης λειτουργίας των σχολείων όλων των βαθμίδων, καθώς και η αναστολή όλων των εκπαιδευτικών εκδρομών εσωτερικού και εξωτερικού, έως και τις 10 Απριλίου, λόγω κορωνοϊού.
Σημειώνεται ότι στις 10 Απριλίου θα έκλειναν, υπό κανονικές συνθήκες, τα σχολεία για τις διακοπές του Πάσχα.
Η απόφαση ελήφθη μετά από εισήγηση της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού, covid-19.
Η απόφαση έχει ληφθεί, δήλωσε μιλώντας στον Ant1 η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.
«Δεν θα χαθεί η σχολική χρονιά αλλά εξετάζουμε μέτρα όπως η επιμήκυνση του σχολικού έτους και η μείωση της διδακτέας ύλης», συμπλήρωσε.
Σε ερώτηση για τις Πανελλήνιες, τόνισε ότι επιδίωξη είναι οι ημερομηνίες διεξαγωγής να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στις προγραμματισμένες.
























