
Έλληνες ήταν οι δράστες της ληστείας που σημειώθηκε το πρωί της 12ης Οκτωβρίου στα ΕΛΤΑ Βάρκιζας, επί της οδού Απόλλωνος 6.
Σύμφωνα με πληροφορίες του notioanatolika.gr πρόκειται για έναν 52χρονο και έναν 43χρονο, σεσημασμένους κακοποιούς.
Το πρωινό εκείνο, είχαν εισβάλει στο υποκατάστημα δύο άτομα που φορούσαν κράνη και με την απειλή πιστολιών είχαν αρπάξει από τα δύο ταμεία το ποσό των 1485 ευρώ.
Οι τρεις υπάλληλοι – γυναίκες όλες – δεν αντέδρασαν και οι ληστές χάθηκαν στους δρόμους της Βάρκιζας.
Σημειώνεται ότι το ίδιο υποκατάστημα των ΕΛΤΑ, είχε γίνει στόχος ληστών και πριν από ένα σχεδόν χρόνο.

























