
Την Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου το 2ο Λύκειο Γέρακα πραγματοποίησε τρεις δράσεις σε μια ημέρα και μια εκδήλωση!
Αρχικά έγινε ενημέρωση από τους καθηγητές για την πρόοδο των μαθητών του σχολείου στους γονείς, ύστερα ακολούθησαν εκλογές για να την ανάδειξη του νέου Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου και ταυτόχρονα πραγματοποιήθηκε ένα μεγάλο φιλανθρωπικό bazaar διοργανωμένο από τους μαθητές και με φιλανθρωπικό χαρακτήρα.
Τα έσοδα του αναμένεται να διατεθούν για φιλανθρωπικό σκοπό. Και γονείς και δάσκαλοι έσπευσαν να συγχαρούν τους μαθητές για αυτή τους την πρωτοβουλία.




























