Δημ. Παπαχρήστου: Στόχος μας η ισότιμη συμμετοχή των Δήμων Σαρωνικού-Λαυρεωτικής στον Αναπτυξιακό Σύνδεσμο (Συνέντευξη)
Τη σαφή πρόθεσή του να αποβεί ωφέλιμη για τους δημότες η συμμετοχή του Δήμου Σαρωνικού στον Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Λαυρεωτικής (ΑΣΛ), επεσήμανε ο δήμαρχος Σαρωνικού Δημήτρης Παπαχρήστου σε συνέντευξη που παραχώρησε στον διαδικτυακό ραδιοφωνικό σταθμό planetwebradio.gr.
Περισσότερα …
























