Ψυχολογική ενδυνάμωση και στην Ανάβυσσο
Η επιτυχία που έχουν γνωρίσει τα σεμινάρια Εθελοντισμού και Ψυχολογικής ενδυνάμωσης από ομάδες εθελοντών, που φιλοξενούνται, από τον Δεκέμβριο του 2011, στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου Σαρωνικού (πρώην Καλυβίων) οδήγησε τους υπεύθυνους να ορίσουν και άλλον έναν χώρο – και άλλη μία ημέρα της εβδομάδα – και στην Ανάβυσσο.
Περισσότερα …
























