Στο πλευρό της «Γαλιλαίας» όλοι οι δήμοι των Μεσογείων και της Λαυρεωτικής αλλά και η Περιφέρεια Αττικής!
Σύσκεψη – συνάντηση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων της Μονάδας Ανακουφιστικής Φροντίδας «ΓΑΛΙΛΑΙΑ» της Ιεράς Μητρόπολης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, μετά από πρόσκληση του μητροπολίτη Νικόλαου.
Περισσότερα …
























