
Πιστό στις μνημονιακές επιταγές το υπουργείο Εσωτερικών εξέδωσε εγκύκλιο με την οποία απαγορεύει τις προσλήψεις τακτικού προσωπικού των κατηγοριών ΥΕ (πρωτοβάθμια εκπαίδευση) και ΔΕ (δευτεροβάθμια εκπαίδευση) στους ΟΤΑ α' και β' βαθμού καθώς και στα ΝΠΙΔ αυτών.
Σύμφωνα με την επείγουσα εγκύκλιο του υπουργείου, η αναστολή των προσλήψεων ισχύει για τα επόμενα τέσσερα έτη.
Όπως επισημαίνεται, «η αναστολή αφορά σε όλες τις περιπτώσεις προσλήψεων και διορισμών κατηγοριών ΥΕ και ΔΕ στους ΟΤΑ α' και β' βαθμού και στα ΝΠΙΔ αυτών, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη το στάδιο στο οποίο βρίσκονται οι σχετικές διαδικασίες για την ολοκλήρωσή τους. Έτσι, ακόμη και εάν έχουν εκδοθεί από το ΑΣΕΠ οριστικοί πίνακες πριν την έναρξη ισχύος των συγκεκριμένων διατάξεων του νόμου (12/11/2012) οι διορισμοί των συμπεριλαμβανομένων στους πίνακες αυτούς αναστέλλονται».
Από την αναστολή των προσλήψεων εξαιρούνται οι νησιωτικοί δήμοι («ένα νησί ένας δήμος») και οι προσλήψεις για τακτικό προσωπικό ΠΕ και ΤΕ με ειδικά προσόντα, αλλά με την προϋπόθεση της απόφασης κατανομής του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης, που θα εντάσσεται στο πλαίσιο του κανόνα μία πρόσληψη για κάθε πέντε αποχωρήσεις.
























