
Καλά νέα για σχολικό συγκρότημα της Αρτέμιδας αφού το υπουργείο Περιβάλλοντος προώθησε τη σχετική πρόταση του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδας στο πρόγραμμα «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ ΙΙ».
Πρόκειται για το συγκρότημα όπου στεγάζονται τα 1ο και 5ο Δημοτικά σχολεία της πόλης όπου θα υπάρξουν παρεμβάσεις για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και την ορθολογική διαχείριση της ενέργειας σε αυτά.
Το ποσό που εγκρίθηκε για το συγκεκριμένο συγκρότημα είναι 400.000 ευρώ και από τις προτεινόμενες παρεμβάσεις εξοικονόμησης ενέργειας αναμένονται:
• Βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης – εξοικονόμηση ενέργειας
• Μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα
• Μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου
• Νέες θέσεις εργασίας.
Αμέσως μετά τις αποφάσεις ένταξης θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες υλοποίησης των πράξεων, με ορίζοντα υλοποίησης των έργων έως το τέλος του 2015.
























