Ο εορτασμός της μάχης του Θήτη «στη δροσιά του φεγγαριού και στη μαγεία της νύχτας»
Ένας αλλιώτικος εορτασμός έγινε το απόγευμα του Σαββάτου στο φαράγγι του Θήτη, ο πρώτος εορτασμός της Μάχης, ανεπίσημος εφέτος, με ιδιωτική πρωτοβουλία της Περιπατητικής Ομάδας (κ. Γιάννης Γκιούλης), πολύ επισημότερος προγραμματίστηκε ήδη για του χρόνου, από τον Δήμο Κορωπίου, λόγω των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821.
Περισσότερα …
























