
Μια ενδιαφέρουσα πρόταση έκανε το Φιλοζωικό σωματείο Κερατέας Προκρις προς το Δήμο Λαυρεωτικής για τοποθέτηση ταΐστρων σε συγκεκριμένα σημεία σίτισης που να παρέχει ξηρα τροφη και νερό στα αδέσποτα!
Με δεδομένο ότι η νέα διοίκηση του κ. Λουκά αναλαμβάνει τον Σεπτέμβριο αλλά και ότι η απερχόμενη αρχή δεν μπορεί πλέον να προβεί στην λήψη νέων αποφάσεων θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε την αποδοχή ή μή της πρότασης.
























